Я замовив товар неправильного кольору. Як я можу замінити прилад?
Проблема
Я замовив товар неправильного кольору. Як я можу замінити прилад?
Рішення
Ви можете повернути придбаний товар протягом 30 днів з моменту покупки за умови наявності чека, пакування та збереження товарного вигляду. Товар підлягає поверненню тільки у тому випадку, якщо він не був у експлуатації. Зверніться за телефоном гарячої лінії 0800 50 80 20.
Чи була ця стаття корисною?
Схожі статті
- Я не отримав електронного листа з підтвердженням замовлення. Що мені робити?
- Як я можу бути поінформований про статус мого замовлення?
- Чи можна змінити вже зроблене замовлення?
- Товар, який мені доставили, не містить певних аксесуарів/деталей. Що мені робити?
- Я хочу повернути товар, але не можу знайти чек. Що мені робити?
- Я не отримав підтвердження замовлення. У чому причина?
- Чи можна скасувати вже зроблене замовлення?
- Замовлений товар надійшов пошкодженим. Що мені робити?
- Я передумав щодо отриманого продукту. Чи можу я повернути його? Як я можу скористатися правом відмови?
- Я отримав не той товар, що замовляв. Що мені робити?