Чи можна змінити вже зроблене замовлення?
Проблема
Чи можна змінити вже зроблене замовлення?
Рішення
Ні, ви можете лише скасувати замовлення та оформити нове. Зверніться, будь ласка, за телефоном 0800 21 28 20 або за електронною поштою webshop.ua@electrolux.com
Чи була ця стаття корисною?
Схожі статті
- Я не отримав електронного листа з підтвердженням замовлення. Що мені робити?
- Як я можу бути поінформований про статус мого замовлення?
- Товар, який мені доставили, не містить певних аксесуарів/деталей. Що мені робити?
- Я хочу повернути товар, але не можу знайти чек. Що мені робити?
- Я не отримав підтвердження замовлення. У чому причина?
- Чи можна скасувати вже зроблене замовлення?
- Замовлений товар надійшов пошкодженим. Що мені робити?
- Я передумав щодо отриманого продукту. Чи можу я повернути його? Як я можу скористатися правом відмови?
- Я отримав не той товар, що замовляв. Що мені робити?
- Я замовив товар неправильного кольору. Як я можу замінити прилад?