Замовлення не надійшло, незважаючи на закінчення запланованого часу доставки. Що мені робити?
Проблема
Замовлення не надійшло, незважаючи на закінчення запланованого часу доставки. Що мені робити?
Рішення
Зверніться, будь ласка, на гарячу лінію Нової Пошти, використовуючи ваш номер відстеження. У разі, якщо питання не буде вирішене успішно, будь ласка, зверніться за номером Інформаційної лінії 0 800 21 28 20.
Чи була ця стаття корисною?
Схожі статті
- Як ви доставите моє замовлення?
- Чи можу я отримати своє замовлення особисто?
- Ви здійснюєте доставку до інших країн?
- Які витрати на доставку та монтаж?
- Чи можу я вибрати день та час доставки?
- Скільки часу займає доставка?
- Ви здійснюєте доставку по всій Україні?
- Що станеться, якщо нікого не буде, коли приїде кур’єр?
- Які є варіанти доставки?
- Чи можлива доставка замовлення у вихідні?