Купуйте техніку за телефоном гарячої лінії 0 800 50 80 20Доставка від 1,20 грн
UK
Сервісні питанняСтатті підтримки
  • UK
    • Сервісні питання
    • Статті підтримки

    Я не можу завершити покупку. Що мені робити?

    Проблема

    Я не можу завершити покупку. Що мені робити?

    Рішення

    Зверніться, будь ласка, за телефоном 0800 21 28 20 або за електронною поштою webshop.ua@electrolux.com

    Чи була ця стаття корисною?

    Схожі статті

    • Які способи оплати я можу використати?
    • Коли кошти будуть зняті з банківської картки?
    • Я хочу дізнатися більше про товар для замовлення. Як я можу це зробити?
    • Чи можу я купувати за допомогою картки компанії?
    • Чи є мої платежі безпечними?
    • Який час очікування для повернення коштів на банківську картку?
    • Як мені отримати копію накладної?
    • Як я можу змінити платіжну інформацію / чи можу я виставити рахунок компанії?
    Logo

    Контакти і підтримка

    Зв'язатися з намиFacebookYoutubeСервісні питанняЗареєструйте свій вирібЗалиште відгук на продуктІнструкції з експлуатації приладівГарантіяПідписатися на новини

    Про компанію

    Концерн ElectroluxПрес-центр та новиниФінансова інформаціяСталий розвитокКар'єра100 років кращого життя

    Electrolux Україна

    Поради з вибору технікиРецептиПоради з тривалого використання одягу

    Відкрийте для себе

    Плити SteamBakeПарові духові шафиІндукційні варильні поверхніОхолодженняВитяжкиПосудомийні машиниПреміум Кухонний посудПриготування їжіПилососи

    Магазин

    Чому саме ElectroluxПравила та умовиЧасті запитання
    • Загальні положення та умови
    • Угода про конфіденційність Персональних даних
    • Файли cookie
    • Умови користування сайтом
    • Інформація щодо доступності